Hotelliarvustus

Jõudsime täna õnnelike ja tervetena päälinnast tagasi koju ja mõtlesin teiega ka natuke jagada muljeid Dzingel hotellist. Mõtlen ainult, et kummast alustaksin, kas positiivsetest või negatiivsetest tähelepanekutest... Hmm, ah olgu pealegi, ma kõigepealt vingun ja virisen ning siis postituse lõpetan helgemates toonides. Alustuseks mainin ära, et meie võtsime juttude järgi renoveeritud kahekohalise toa, mille bronnisime booking.ee kaudu hinnaga €50, seega säästsime vist 9 eurtsi, kuna Dzingeli enda kodukal on täpselt see sama tuba €59. Hotelli juurde jõudes parkisime auto mugavalt valvega parklasse ja edasi suundusime sissepääsu otsima. Lõpuks, kui see oli leitud, tegime check ini ja seda nii hotelli, kui ka kohustuslikku Facebooki (aga see FB check in nõuab endale suisa eraldi postitust, sest see oli us-ku-ma-tu, mis sellest välja kujunes).
Nagu ikka hotelli jõudes, esimese asjana täitsime retseptsioonis ankeedid, saime plastikkaardid ja suundusime liftide juurde, et neljandale korrusele sõita, sest just seal meie tuba paikneski ja siit tuleb ühtlasi ka esimene vingats- lift oli maru tilluke. Ja kui ma ütlen tilluke, siis ma ei liialda selle iseloomustamisega. Ses suhtes, et kui mina kaalun suts üle 50 kilo ja olen 158 cm pikk ning mulle tundus, et see lift on tilulilu, siis uskuge mind...see on tilulilu. No meie mahtusime Eretiga kahekesi lifti ära, aga täpselt nii nagu me sinna sisenesime, siis põhimõtteliselt selle asetuse ja paigutusega pidime ka üles sõitma, sest ümber keerata oma kodinatega oli praktselt võimatu. Näiteks ma ei kujuta hästi ette, kui tuleb klient, kellel on suuremat sorti reisikohver kaasas, et mismoodi see lifti sisse ja välja manööverdamine peaks välja nägema, või kui inimene on ratastoolis+kohver... Mina igatahes ristisin selle lifti hellitavalt "ühe soomlase"või siis "kahe väikese eestlase" liftiks.
Tuppa jõudes mingeid erilisi üllatusi ei olnud- tuba nagu tuba ikka. Kuid minu jaoks esinesid mõningased puudujäägid. Näiteks mina, kes ma olen Baltimaade jõhkraim külmavares, oleksin eelistanud lisatekki, mida aga meie numbritoas ei leidunud. Eret oleks aga seevastu soovinud lisapatja (kusjuures see oli tõesti üllatav, et ainult üks padi oli, sest mulle on kuskilt kõrvu jäänud, et hotellitoas peab ühe voodi kohta olema kaks patja...ma muidugist ei tea, kui suures osas see informatsioon tõele vastab?). Siis oli veel miinuseks pistikute asukoht, või õigemini nende puudumine. Tavaliselt on need voodi peatsis või kuskil öökapi lähistel, kuid selles toas olid need vastasseinas, laua kõrval, akna juures. Kuna ööseks oli tarvis oma nutifon laadima panna, siis hommikul, kui äratus üle toa undama hakkas, olin nagu keravälk voodist püsti ja üritasin joosta (nii palju, kui see on võimalik pimesi) diagonaalis üle toa, kuhu vahepeale jäid ka Ereti paljad jalatallad, mida mul õnnestus sõrmeotstega riivata. Ereti reaktsioon oli muidugist kiiduväärt, sest tõmbas suurest kõdikartusest oma jalad eest ära.
Noh ja siis lisaks kõigile neile puuduvatele lisatekkidele ja patjadele, oli see olemasolev tekike ka kuidagi kitsavõitu, sest kui külge keerasin, siis kippus turi paljaks minema. Voodi polnud ka päris voodi, vaid kõige pesuehtsam kušett, mis võib jääda pikemale inimesele lühikeseks, sest isegi mina miniinimene tundsin, et voodi võiks olla sutsu pikem. Vannituba oli selline kõige tavalisem, ei midagi vaimustavat ega ka midagi eemalepeletavat (kui välja arvata üks käterätik, millel"ilutses" pruun plekk...). Ja no see pole küll otseselt miinus, vaid pigem minu isiklikku laadi eelistus ja kiiks, aga ma eelistaksin, kui dušš oleks kabiiniga. Duššikardinad tekitavad minus millegipärast õudu ja õõvastust, sest need tunduvad megaräpased. Võib-olla sellepärast, kuna neid ei ole võimalik sprei ja traatharjaga korralikult, peale igat külastajat, puhtaks nühkida. Igatahes ma ei tahaks, et see duššikile minu palja ihu pihta kleepuks, kui ma end seal pesen vms.
Nonii, vingutud sai nüüd päris korralikuld. Nüüd vastukaaluks tulistan positiivseid tähelepanekuid ka. Esimese asjana tahan kohe esile tõsta personali, kes olid väga abivalmid ja sõbralikud. Siis meeldis veel ka võimalus osta suvalisel ajal, kasvõi öösel kell kolm, kuuma kohvi või kakaod. Meie kasutasime seda võimalust siis, kui jõudsime hilisõhtul tagasi hotelli ja olime pidanud üpris kaua külmetades kesklinnas bussi ootama. Maksis see luksus €1. Kuna tegu oli kõige tavalisema joogiautomaadiga, siis oli soovituslik omada ühe eurost, sest masina juures ilutses silt, mis teavitas, et suurema raha korral, automaat vahetusraha ei tagasta. Mul tekkis aga hiljem küsimus, et kuna automaat seisis täpselt retseptsioonilaua kõrval, et huvitav, kas admin ei oleks nõus suuremat raha lahti vahetama? Ühelt poolt oleks see ju viisakas, aga teisalt on hotellile ju kasulik, kui keegi igatseb kuuma jooki, aga tagataskus on ainult kahe eurine.
Kui veel positiivsetest tähelepanekutest rääkida, siis hommikusöök oli ka väga maitsev ja küllusliku valikuga ning restorani pool oli igati mõnusa atmosfääriga. Ütleme nii, et meie üldine hinnang hotellile on see, et 1-2 ööd kannatab täitsa olla, aga pikemaks puhkuseks ei valiks.
Ahjaa, selle renoveerimise koha pealt oli meil Eretiga kahetised mõtted. Eret nägijana ütles, et tuba on renoveeritud, aga mina pimedana ei tajunud renoveeritust, sest kõik tundus käe all olevat veidi ligadi-logadi. No näiteks öökapi sahtlinupp oli viltu (keerasin otseks), voodikate oli pigem topiline, kui pehme jmt. Noh, need olid need käega katsutavad ja tuntavad elemendid, aga kui uurisin Eretilt, et mille järgi ütleb, et tuba on renoveeritud, siis tema vastus oli väga selge ja ühene: "Ilus on!"
"Mis asi täpsemalt?" uurisin vastu.
"No kardinad on ilusad ja uus radikas on ka..." loetles Eret.
"Ekspert on kõnelenud," laususin naerdes. Siin siis ka mõned klõpsud meie toast, vannitoast ja vaatest hotelli parklale. Jällegi pildid tegin ma ise ja seega ei vastuta ma profiili, valgustuse ja muude sarnaste asjade eest.

CONVERSATION

4 kommentaari:

1. Piltide järgi tundub teie tuba armas. Manei tea kust Sa lisa patjade ja tekkide kohta infot said, aga mul Taanis polnud kumbagi. Tuba oli pigem külm, aga teki all oli soe. Lõpuks harjusin isegi selle külmaga ära :)

VastaKustuta
  2. Mul varasemalt on hotellides olnud kaks patja ja kapis on leidunud varutekk (kuigi hetkeks suutsin teki osas kõhklema hakata, sest haiglates on ka mulle lahkelt lisatekke jagatud...nüüd ma polegi sada prossa kindel, kummas asutuses see lisateki variant oli :D). Hotellituba olevat olnud jah visuaalselt armas ja hubane, aga mul sellest tolka maala :D
    Tekkis just idee, et kui keegi tahaks ülifäänsit ja luksuslikku hotelli luua, kus on parimast parim sisustus ja varustus, siis telligu kari pimedaid oma lasersõrmede ja ninadega kohale ja saab viimnegi kui pind ja materjal läbi kombatud ja hinnatud :D

Vastused
    1. Hahaha, väga hea mõte! Ja samuti võiks toad olla eri kujuga, mitte tavalised 4 seinaga karbid. Minu parimad kogemused on hoopis hostelitega. Maksavad vähem ja on huvitavamad :)