Hambahaldjatädi määris mulle hambaharja pähe

Minu senise elu kõige ebaratsionaalsem otsus oli kahtlemata see kui ma vormistasin telefoni teel pooleaastase naisteajakirja tellimuse, jah pimedana, sest tellimusega kaasa sai ilusa sädeleva püksirihma, haha.

Ei, see ei ole reklaampostitus, ega ka koostöö. See on hoopis see  „mulle helistas telefonimüügitädi ja rääkis mu pehmeks“ postitus. Ma pean muidugi enda kiituseks ütlema, et võrreldes aastate taguse minaga, kes müügiinimeste kõnedele vastas kas a. mul pole vanemaid kodus või b. mul pole hetkel aega rääkida, helistage palun homme, ning siis panin numbrile bloki peale (ma tean, väga täiskasvanulik käitumine) või c. aa okei, see kõlab väga hästi, olgu ma tellin, olen ma palju edasi arenenud ega ütle igale pakutavale kaubale jaa. Ausalt. Mingi periood oli isegi nii, et kui mulle jälle helistati ja ma läksin teise tuppa kõnelema, siis Joosep reaalselt hõikas järele: „Kai, EI telli midagi!“
See oli max piinlik. Ma tavaliselt proovisin sel ajal köhatada või midagi.
Aga nüüd ma suudan nendele agaratele müügiinimestele „ei“ ka öelda, kuigi see on alati niiii raske, sest mu süda murdub ja mul hakkab neist nii kahju, sest ega nemad peavad ju ka kuidagi omale leiva lauale saama.

Aga tulles siis tagasi minu viimase ostu juurde, mille ma tõesõna tänu müügitädi osavale jutule soetasin – Dentle OnePlus hambahari.
Eks see kõne oli alguses nagu iga teine müügikõne. Esitavad posu küsimusi: kas kasutate tavalist või elektrilist hambaharja, kas ma olen elektriliste hambaharjade poehindadega kursis *jaajaa, olenolen, tegelt ei ole*, kas pesete 1, 2 või enam kordi hambaid päevas, kui tihti külastate hambaarsti jne. Kuna ma vastasin, et kasutan elektrilist, siis hakkas uurima, et kui kaua mu hambaharja aku vastu peab ja kui seni olin ma andnud selliseid vastuseid, mis ei muutnud nende toodet minu praegusest harjast paremaks, siis selle küsimuse vastusega said nad mu konksu otsa, sest ma ütlesin, et kaks nädalat.. vist. Mul tegelikult polnud õrna aimugi, aga seda oleks imelik olnud öelda. Nii ma tulistasin umbropsu puusalt midagi.
Ent selgus, et nende pakutava hambaharja akukestvus on tervelt 1 kuu, ja siis loetles mulle veel kõiksugu toredusi selle firma ja harja kohta ja ma olin jälle nagu aa, mhmh, no olgu, vormistame tellimuse ära.

Ja ma pean ütlema, et ma pole hetkekski seda ostu kahetsenud. Esiteks näeb see hambahari üüber fäänsi välja ja teiseks on sellel järgmised boonused (ma ei tea, võib-olla on teistel tootjatel ka, aga minu vanal harjal ei olnud, seega minu jaoks igal juhul win-win):

  • saad valida, et mitut pööret hambahari minutis teeb, kas 6000, 8000 või 10000
  • annab vibraga märku, kui pead järgmist sektorit suus pesema hakkama
  • aku peab 1 kuu (reaalselt peab kauem!)
  • iga kuu saadetakse uued otsikud ehk varuharjased
  • kui hambaharjaga juhtub midagi (kukub, koer saab kätte ja närib puruks, kaotad ära vms), siis saadetakse tasuta uus hari, ilma, et peaksid hambaharja ekspertiisi saatma, et selgust saada miks või mis eelmisega juhtus
  • eluaegne garantii!
  • 3 värvivalikut: roosa, sinine ja must
Nii palju ma pean muidugi ütlema nende Dentle müügiinimeste kohta, et see on küll neist badass, et nad oma toodet müüvad pisukese läbi „seebivee“. Et see jutt, et saate hambaharja 15 euriga – see lihtsalt  ei päde! Iga normaalselt arvutav inimene saab aru, et see hari ei maksa nii vähe, kuna lepingu järgselt saadetakse iga kahe kuu tagant kuuel korral kaks otsikut, mis maksavad 27 euri. Peale seda võite alles otsikute saatmisest loobuda ja oleteki uue uhke, ligi 200 euri maksva, elektrihambaharja omanik. Kui nendel tingimustel on inimene valmis uue harja soetama, siis on see hari igati oma hinda väärt minu arvates, ent muul juhul võivad kergeusklikud tunda end pisukese petetuna. Nii et minu soe soovitus Dentle hambahaldjatädide tiimile on see, et rääkige ausalt, ilma keerutamata, nii nagu asi päriselt on.    

Nagu öeldud, siis postitus ei ole koostöö ega midagi muud sellist. Ma lihtsalt heast südamest soovitan, või miks ka mitte võtta seda kui pisikest hoiatust. Millega teie oma hambaid pesete ja kas olete rahul?



    


CONVERSATION

3 kommentaari:

  1. Philips Sonycare elektriline hambahari. Aku peab vastu umbes 1,5 kuud, peseb hästi, ei ole lärmakas (lapsel on ümara peaga elektriline hambahari ja see põriseb kui põrguline). Juba üle kolme aasta olen oma Philipsiga ülirahul.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Joosepil on ka vist mingi Philipsi oma, aga no see hakkab juba vaikselt otsi andma.

      Kustuta
  2. Minu Philips sonicare diamond sai ka 3 aastat täis kasutust ja siis pmst lõpetas töötamise.
    Täna helistas dentel ja nüüd kaalun seda varianti.

    VastaKustuta

Back
to top