Minu senise elu kõige ebaratsionaalsem otsus oli kahtlemata see kui ma vormistasin telefoni teel pooleaastase naisteajakirja tellimuse, jah pimedana, sest tellimusega kaasa sai ilusa sädeleva püksirihma, haha.
Ei, see ei ole reklaampostitus, ega ka koostöö. See on
hoopis see „mulle helistas
telefonimüügitädi ja rääkis mu pehmeks“ postitus. Ma pean muidugi enda
kiituseks ütlema, et võrreldes aastate taguse minaga, kes müügiinimeste kõnedele
vastas kas a. mul pole vanemaid kodus või b. mul pole hetkel aega rääkida,
helistage palun homme, ning siis panin numbrile bloki peale (ma tean, väga
täiskasvanulik käitumine) või c. aa okei, see kõlab väga hästi, olgu ma tellin,
olen ma palju edasi arenenud ega ütle igale pakutavale kaubale jaa. Ausalt.
Mingi periood oli isegi nii, et kui mulle jälle helistati ja ma läksin teise
tuppa kõnelema, siis Joosep reaalselt hõikas järele: „Kai, EI telli midagi!“
See oli max piinlik. Ma tavaliselt proovisin sel ajal köhatada või midagi.
Aga nüüd ma suudan nendele agaratele müügiinimestele „ei“ ka öelda, kuigi see
on alati niiii raske, sest mu süda murdub ja mul hakkab neist nii kahju, sest ega
nemad peavad ju ka kuidagi omale leiva lauale saama.
Aga tulles siis tagasi minu viimase ostu juurde, mille ma tõesõna tänu
müügitädi osavale jutule soetasin – Dentle OnePlus hambahari.
Eks see kõne oli alguses nagu iga teine müügikõne. Esitavad posu küsimusi: kas
kasutate tavalist või elektrilist hambaharja, kas ma olen elektriliste
hambaharjade poehindadega kursis *jaajaa, olenolen, tegelt ei ole*, kas pesete 1, 2 või enam kordi hambaid
päevas, kui tihti külastate hambaarsti jne. Kuna ma vastasin, et kasutan
elektrilist, siis hakkas uurima, et kui kaua mu hambaharja aku vastu peab ja
kui seni olin ma andnud selliseid vastuseid, mis ei muutnud nende toodet minu
praegusest harjast paremaks, siis selle küsimuse vastusega said nad mu konksu
otsa, sest ma ütlesin, et kaks nädalat.. vist. Mul tegelikult polnud õrna
aimugi, aga seda oleks imelik olnud öelda. Nii ma tulistasin umbropsu puusalt
midagi.
Ent selgus, et nende pakutava hambaharja akukestvus on tervelt 1 kuu, ja siis
loetles mulle veel kõiksugu toredusi selle firma ja harja kohta ja ma olin
jälle nagu aa, mhmh, no olgu, vormistame tellimuse ära.
Ja ma pean ütlema, et ma pole hetkekski seda ostu kahetsenud. Esiteks näeb see
hambahari üüber fäänsi välja ja teiseks on sellel järgmised boonused (ma ei
tea, võib-olla on teistel tootjatel ka, aga minu vanal harjal ei olnud, seega
minu jaoks igal juhul win-win):
- saad valida, et mitut pööret hambahari minutis teeb, kas 6000, 8000 või 10000
- annab vibraga märku, kui pead järgmist sektorit suus pesema hakkama
- aku peab 1 kuu (reaalselt peab kauem!)
- iga kuu saadetakse uued otsikud ehk varuharjased
- kui hambaharjaga juhtub midagi (kukub, koer saab kätte ja närib puruks, kaotad ära vms), siis saadetakse tasuta uus hari, ilma, et peaksid hambaharja ekspertiisi saatma, et selgust saada miks või mis eelmisega juhtus
- eluaegne garantii!
- 3 värvivalikut: roosa, sinine ja must
Nagu öeldud, siis postitus ei ole koostöö ega midagi muud sellist. Ma lihtsalt heast südamest soovitan, või miks ka mitte võtta seda kui pisikest hoiatust. Millega teie oma hambaid pesete ja kas olete rahul?
Philips Sonycare elektriline hambahari. Aku peab vastu umbes 1,5 kuud, peseb hästi, ei ole lärmakas (lapsel on ümara peaga elektriline hambahari ja see põriseb kui põrguline). Juba üle kolme aasta olen oma Philipsiga ülirahul.
VastaKustutaJoosepil on ka vist mingi Philipsi oma, aga no see hakkab juba vaikselt otsi andma.
KustutaMinu Philips sonicare diamond sai ka 3 aastat täis kasutust ja siis pmst lõpetas töötamise.
VastaKustutaTäna helistas dentel ja nüüd kaalun seda varianti.